Hledat data : marketingový výzkum
- Hledat v CKANu
- Hledat na webu
Organizace
- Technické sítě Brno 3
- TIC Brno 7
- Sdružení zdravotnických or ... 1
- STAREZ Brno 1
- Oddělení dat, analýz a eva ... 125
- Oddělení GIS 25
- Odbory MMB 1
- Odbor územního plánu a rozvoje 1
- Odbor rozpočtu a financování 1
- Muzeum města Brna 1
- Hvězdárna a planetárium 1
- Centrum experimentálního d ... 1
- Akciové organizace města Brna 4
Formáty
Skupiny
Počet nalezených záznamů: 4
-
Brno pořizuje Analýzu turistické poptávky města Brna opakovaně. Hlavním cílem průzkumu je přesně a podrobně analyzovat turistickou návštěvnost města Brna, především z hlediska skladby návštěvníků, zdrojových regionů a zemí, důvodů návštěvy, způsobu dopravy a trávení volného času. Dále se výzkum zaměřuje na zjištění spokojenosti s nabídkou a infrastrukturou cestovního ruchu, s vybavením města, i kvalitou poskytovaných služeb. Výzkum vyhodnocuje i zájem návštěvníků město v budoucnu opět navštívit a zjišťuje informace o dalších aspektech, které se ovlivňují zájem o návštěvu města. První vlna výzkumu, která je předmětem této datové sady, proběhla v roce 2017. Druhá vlna výzkumu se uskutečnila v roce 2018.
-
Výzkum Image města Brna v zahraničí byl v roce 2017 realizován s hlavním cílem: Analyzovat stávající vnímaní image města Brna v zahraničí a srovnat jej image s cílovou (popsanou v Programu rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016-2020). Dále měl za úkol: Vyhodnotit asociace s městem Brnem a porovnat je s asociacemi ostatních českých měst.Definovat zdroje informací o městě. Získat podklady pro lepší a efektivnější plánovaní marketingových kampaní v zahraničí, které budou probíhat v následujících letech. Výzkum realizovala Kancelář marketingu a zahraničních vztahů.
-
Kvantitativní průzkum mezi návštěvníky akcí v rámci brněnského festivalu Maraton hudby 2018 byl založený na osobním dotazování přímo na vybraných akcích. Cílem průzkumu bylo analyzovat povědomí o festivalu Maraton hudby, cílenou a náhodnou návštěvnost vybraných akcí v rámci festivalu, zdroje informací o festivalu a jednotlivých akcích, hodnocení festivalu prostřednictvím míry doporučení (Net Promoter Score), zaujetí dalšími akcemi v rámci festivalu, účast návštěvníků na jiných kulturních akcích v Brně a letních festivalech, další aktivity absolvované při pobytu v Brně a celkovou délku pobytu návštěvníků v Brně. Cílovou skupinu tvořili návštěvníci akcí v rámci festivalu Maraton hudby ve věku 15+ zastižení na vybraných koncertech / lokalitách. Jednalo se jak o obyvatele města Brna, tak o návštěvníky Brna, bez ohledu na délku pobytu. Velikost vzorku byla 550 respondentů.
-
Program rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016-2020 definuje hlavní cíl města Brna v oblasti turistiky v podobě zvýšení návštěvnosti města celkově o 25 % z toho o 20 % u domácí a o 30 % u zahraniční klientely ke konci období programu. Cílem výzkumu Analýza turistické poptávky města Brna je získat detailnější informace o struktuře návštěvníků města Brna a nastavit pravidelný monitoring vybraných cílových skupin. Výzkum v roce 2018 tak navazuje v obdobném designu na sběr dat, který proběhl v září a říjnu roku 2017. Hlavním cílem průzkumu Analýza turistické poptávky města Brna je přesně a podrobně analyzovat turistickou návštěvnost města Brna, především z hlediska skladby návštěvníků, zdrojových regionů a zemí, důvodů návštěvy, způsobu dopravy a trávení volného času, jakož i prověření spokojenosti návštěvníků s nabídkou a infrastrukturou cestovního ruchu, s vybavením města, kvalitou poskytovaných služeb, a také zjištění míry loajality návštěvníků prostřednictvím Net Promoter Score a jejich ochoty město v budoucnu opět navštívit. Výzkum proběhl v létě 2018 na vzorku 1507 respondentů.